yeah!

Det har varit så skönt med långhelg, och den kunde knappt varit bättre. I fredags och i lördags var det yeah festivalen. Så bra artister som jag velat sett länge men aldrig kommit till skott med, dock väldigt tråkigt att Lorentz ställde in... men är glad över att jag fick se; Urban Cone, Jonathan Johansson, Krunegård (igen), Anna Ternheim och Hoffmaestro! 
Under fredagen var det relativt fint väder och då alla mina favoriter spelade. Vi (läs astrid) tog även bild med Urban Cone, vilket var häftigt, jag var för feg för att gå fram haha. Men kvällen avslutades på bästa vis med en smockad publik framför Krunegård. Efter festivalen gick jag, astrid, hanna, elias och agnes till uteserveringen och mötte några där och sen bara pratade lite om kvällen, alla var rätt trötta från dagen, plus att kön var så lång in till satin att vi drog oss hem rätt tidigt. 
 
I lördags samlade jag krafter till kvällen med att bara ta det lugnt på dagen, kollade på serier och fixade små ärenden. Under lördagens festivalkväll började det regna precis när anna ternheim skulle spela, vilket var väldigt synd, men vi trängde ihop oss under ett träd och myste till shoreline haha. Sista akten vilket var Hoffmaestro var något utöver det vanliga, sånt otroligt tryck i publiken och alla var inne i stämningen kändes det som. Vi träffade även på Jesper och hans vänner i publiken så vi alla avslutade festivalen tillsammans hoppandes som galningar. Efter festivalen drog vi alla till Satin för dans där inne i cirka en timme för att sen sitta på uteserveringen till stängning. Så trevligt att hänga med Jesper eftersom jag i princip aldrig träffar honom längre!
Som sumering var helgen och yeah väldigt kul med musik, vänner och öl!
 
kärlek på dessa <3
krunis! 
var dålig på att ta bilder under lördagen men här är en skaplig bild på Hoffmaestro! 
Min syster joinade oss på uteserveringen en kortis och tog denna fina...bild
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0