sista maj

Helgen har varit den stillsammaste på länge. I fredags var jag helt ledig från skolan, så jag var hemma och pluggade samt försökte sova bort min feber. Senare på kvällen åkte jag med familjen och åt för att sen kolla på film här hemma. Somnade rätt tidigt vilket var behövligt! 
Igår regnade det hela dagen, rätt skönt egentligen. Mamma och jag åkte till stan iallafall och gjorde några ärenden, köpte det sista inför bal och student samt en present till Klara som tar studenten på lördag(!!) och tog även en "drick"-lunch på josbaren. Kvällen var också bara lugn, planerna blev inställda så jag spenderde kvällen framför ett par filmer. 
Idag har jag pluggat, pluggat och pluggat, mitt sista arbete (förhoppningsvis) ska in idag och sen är jag klar! Vi var också iväg till naturens hus för att fira morsdag med fika och en liten promenad. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0