plugghelg

Den här helgen har varit en långhelg vilket har varit väldigt skönt och behövligt! I onsdags var det afterschool, äntligen fick jag gå eftersom det är förens nu som man är 18. Men det var trevligt att prata med lite piltar.
I torsdags var det valborg, som var väldigt regnig, den spenderades därför inomhus hos Ludwig med ett gäng bra vänner, film och glass, mycket trevligt det med!
I fredags var det 1a maj, vilket betyder ledighet och för mig pluggdag, satt hela dagen med gymnasiearbete, nationellaförberedelser samt rest-uppgifter. Varvade plugget med strecklyssnande av mumford&sons nya! (love)
Igår och idag var det samma händelser, plugg, plugg och åter plugg. Känner verkligen att man är inne på slutspurten nu och att SNART är man fri. Så just nu är det fullt upp med plugg och i princip inget annat, men äntligen börjar jag känna mig klar! 
 
*dör efterrättsdöden* 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0