studentveckan

Det känns så otroligt sjukt att jag tar studenten imorgon! Kan inte förstå att efter så många år i skolan så ska det ta slut, lika roligt som det är skrämmande. Men det kommer säkert bli bra!
Den här veckan har varit fylld av förberedelser och festande. I måndags fixade vi inför vårt flak, på kvällen satt jag på satin en stund med gosevänner. I tisdags var det pepp-show inför krampen, på kvällen åt vi sushi och hade parkhäng med blivande studenter, en väldigt trevlig kväll! 
Igår vaknade jag upp och skulle åka till stan för att vara med på det årliga krampen, dock mådde jag inte alls bra, vilket resulterade i att jag sov vidare och kom lite senare till gärdet. Jag kände mig så dålig under hela krampen men när vi vann glömde jag bort det för en liten stund och sprang in på planen skrikandes/sjungandes av lycka. Så himla bäst karolniska läroverket, kommer bli sorgligt att lämna dig! 
 
Idag mår jag fortfarande dåligt, feber, halsont och huvudvärk. Så hela dagen idag ska jag bara ta det lugnt, dricka tonliter av vatten och vila upp mig så mycket jag bara kan, eftersom imorgon tar jag studenten, kan fortfarande inte förstå det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0