namnsdag, restaurangbesök, party x2

Vet inte längre hur jag ska lägga upp mina inlägg här på bloggen, vad jag ska skriva om eller inte, vad som är intressant eller inte...gör mest denna blogg för mig själv och för mina egna minnen skull men men. Här är en del roliga saker jag gjort den senaste tiden och lyckats fånga på (någorlunda bra) bilder. 
 
Hade namnsdag en dag och överraskades med detta på sängen, kändes lite som min födelsedag vilket jag inte direkt klagade över
 
Åt middag med mamma och pappa på K1, vilket var så så gott 
 
Tog en cykeltur till stan, fikade med mamma och tog en mini-shoppingtur, äntligen skaffade jag mig ett nytt datorfodral! 
Var på avskedsfest för Mathilda och Felicia som åker till Paris och Nya Zeeland som au pair, så coola vänner man har. Det var en trevlig kväll fylld med massor av karro-folk och skvaller om händelser under våra fina år tillsammans. Kvällen avslutades med en cykeltur till McDonalds för lite glass (<3) 
 
Var hemma hos Jonte för en pre-birthday party, det var en så rolig kväll fylld med skratt och mycket mer. Vid 3 bestämde vi oss för att vi var sugna på potatismos så Ludde lagade lite mat åt oss, sen hade det blivit alldeles för ljust och vi kom hem vid 5 tror jag den morgonen, alldeles perfekt sommarnatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0