senaste tiden

Det har stått lite tomt här, dels på grund av min resa till Halmstad som ni fick ta del av tidigare men också på grund av de roligheter jag haft för mig under veckorna och helgerna. 
 
Jag har till exempelt träffat ett knippe bra vänner i stadsparken för en grill-kväll
 
Jag har även hängt med hanna ett par dagar i rad, vi tog ett kvällsbad i ånnaboda, åt massor av jordgubbar och såg otroligt många avsnitt av new girl in i natten.
 
En dag tog jag också en fika på stan med Mathilda och Hanna, det slutade även med att vi tog en liten shoppingrunda på stan... inte bra för min ekonomi!!
här är liten sneak peak på det jag köpte..
 
Jag har även firat Astrid som fyllde 19! På hennes födelsedag hade Jag och Karin köpte lite småsaker som vi tänkte hon skulle gilla och kom med en cupecake för att fira henne lite. 
så glad att vi fortfarande är vänner efter 8 år som vi kännt varandra! hon är fin hon
 
Dagen efter hennes födelsedag försökte vi med en överraskning som lyckades halvbra ändå. Vi var hemma hos Jonte en stund med lite wii spelande och nuggets ätande. Vi drog sedan vidare till Satin, där drack vi ett par öl och pratade, skrattade och hade det trevligt. fin kväll.
 
Jag har även haft en familjedejt-kväll då vi gick på bio samt åt på pinchos, aldrig ätit förut men å så gott det var, älskar även inredningen, så mysigt och plus i kanten för übersköna stolar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0