nyår

Ännu ett år har börjat och jag håller mig fortfarande kvar här vid bloggen.
Jag har hunnit fira nyår sen senaste uppdateringen, vi var ett tjejgäng på 5, vi gjorde fin 3 rättersmiddag, drack drinkar och spelade roliga spel för att se gå upp till stan vid 12 och skåla in det nya året samt kolla fyverkerier. Där träffade vi på Elias, Ali mfl. och hängde en liten stund, kom sen hem till Hanna och somnade till slut vid 3.30. En väldigt fin och rolig nyår. Känns som en bra start inför det nya året!
 
Under torsdagen var jag trött mest hela dagen (ingen surprise direkt..) och bara låg i min säng nästan hela dagen och tittade på film och åt pizza med resten av min trötta familj. I Fredags mötte jag upp Karin på stan för att åka till Universitetet och låna böcker samt plugga till vårat gymnasiearbete (eftersom vi åker om typ 3 dagar!!) sen under kvällen hade jag en "systerkväll" med Linn, vi kollade massa filmer och åt så mycket vi kunde få i oss typ. Idag har jag umgåtts med min mamma på stan, bytt lite saker osv. Senare under kvällen gick vi hela familjen på The Hobbit, så bra!! Resten av de dagarna innan jag åker iväg kommer nog gå åt till förberedeleser osv. får se om det blir mer uppdaterande här innan dess! hoppas annars att ni har det bra resten av lovet, njut av det!
 
min nyårsoutfit
all the girls <3
haha den här bilden beskriver verkligen alla så bra under den här kvällen! 
hm..... mycket bra bild där
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0