"I'd be his, if he asked."

Jag har haft några händelserika dagar nu i slutet av veckan (som nästan räknas som helg) som jag tänkte dela med mig av. I Onsdags var vi lediga vilket var så behövligt och skönt, jag spenderade den dagen med plugg, serietittande och framåt eftermiddagen åkte jag in till stan för att klippa mig, blev väldigt nöjd, lite impulsklippning av luggen men allt eftersom gillar jag den. 
 
Igår var det inte jättelång skoldag, slutade vid 14 och åkte sen hem till Hanna för förberedelser inför nattinnebandyn som arangeras varje år av skolan. Vi kom dit med inga som helst förväntningar eller förhoppningar men det slutade med vinst för tjejlaget (!!!) och jag fick hoppa in som avbytare i blandlaget med kjol och docs... inte mitt bekvämaste tillstånd. 
 
Idag vaknade jag hemma hos hanna på golvet bredvid mina bästaste tjejer, vi spenderade förmiddagen med den årliga "dagen efter nattinnebandyn pankaksfrukosten" (älskar det långa namnet) och pratade massor av skvaller, mina bästaste. Under dagen tog jag en fika på stan med en bra person för att sedan möta upp andra bra personer(hanna och hanna) och tittade på duktiga Astrids teater. 
 
(har även på mig hannas världens bästa tröja, och ja jag har haft svårt att bestämma ny header så tyckte den här kunde passa) 
mina bästa tjejer <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0