18-01-2014

Ännu en helg har snart gått. I fredags hade vi möte med världens bästa förening, vi åt middag och hade det trevligt. Senare under kvällen kom det en hel del människor till så det blev mer en fest. Senare under kvällen skulle Jag och Hanna möta Karin och Astrid vid strömpis men det blev lite krongel osv. så det slutade upp med att jag och hanna gick hem till henne. Kvällen var ändå bra, lagomt fartfylld efter en vecka full med stress. 
 
Igår vaknade jag hos Hanna, vi åt frukost på sängen och hade en lång sovmorgon med några avsnitt av Grey's Anatomy, så skönt att bara ha en lång lugn morgon. Senare mötte jag upp Hanna (Svahn) och Rebecca vid Lill-Anna's för en fika, ett tag sen jag träffade dem så vi hade en del att prata om. Alltid kul att skvallra och planera! 
I dag så ska dagen spenderas åt pluggande och åter pluggande, har så mycket som ska göras så kommer nog inte hinna med något annat idag!! 
Finaste <3
jag och min andra hälft, såklart svartklädda!
var dålig fotograf så fick ta Rebeccas (här är hennes blogg) bild. Så mysiga vänner man har ändå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0