stressig helg

Helgen har gått för snabbt och jag har knappt hunnit plugga känns det som. Är mer stressad än utvilad efter den här helgen tyvärr.. 
I fredags slutade vi tidigit vilket var väldigt skönt, jag och Hanna åkte upp på stan för att kolla i lite affärer och tog en lång lunch/fika på espresso house, vi diskuterade framtid och allt man kan tänka sig. Kvällen spenderad jag hemma med familjen framför på spåret och gick och la mig rätt tidigt för att få sova så länge som möjligt.
Under lördagen mötte jag Sofie vid stallet, vi hälsade på hästarna, tog en promenad och jag gav henne (en försenad) födelsedagspresent! Efter det mötte jag upp mina föräldrar på stan för en snabb lunch för att sedan åka hem. Då fick jag faktiskt en del plugg klart vilket var skönt. Under kvällen träffade jag en bra person för en filmkväll. 
Idag har jag spenderat hela dagen åt plugg (eller ja försökt) jag har mest testat kläder och taggat inför londonresan(!!) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0