if I don't live today, then I might be here tomorrow

 

2. Vad ville du bli när du blev stor när du var barn?
Vilket barn ville inte bli delfinskötare liksom? men förutom det musiker eller designer tror jag

3. Vilken är din favoritdoft?
Asså hade inte köpt min parfym om jag inte gillade den så.. miss dior! men även doften av regn

4. Om du var en stor stenbumling, var skulle du vilja ligga still då?
åh förmodligen i central park i New York

5. Du får veta att jorden kommer gå under om tolv timmar. Vad gör du?
Bocka av det som går på min bucket list och sen ha en stor fest med alla människor jag tycker om.

7. Vilket är ditt favoritverktyg?
Pennan om man får vara så töntig

8. Vad gör du om tio år?
åh herregud, nästan 29 år... vill inte ens tänka så långt fram.

9. Vilken är din bästa danslåt?
Det måste ändå vara Ramlar med Håkan (så många bra minnen!!)

10. Om du var skitbra på att sy, vad skulle du sy då?
Mycket kjolar och klänningar! 

11. Hur skulle du hantera det om du vann typ 108 560 000 euro?
Skulle få en stor chock och göra något spontant

13. Vilket är ditt bästa recept och varför, får vara mat eller bak?
Amerikanska pankakor, vad gjorde jag innan jag åt det? 

14. Är du beroende av något?
Tuggummi och åter tuggummi 

15. Vem känner dig bäst?
Min syster, Hanna, sofie 

16. Vilken musik triggar din nostalgiska sida mest och varför?
Det är nog min äldsta spotifylista, från ca 7an tror jag. Så många saknade minnen som kommer fram då! 

17. Vad gör dig riktigt förbannad?
Folk som inte kan se människovärdet i alla, eller som saknar sympati eller förståelse för andra.

18. Har du något riktigt bra husmorstips?
oj.... nej skulle jag inte säga tyvärr, inte husmorstypen

19. Finns det någon reklam du tycker är riktigt bra?
haha inte direkt, dock blir jag rätt peppad av Nike's reklamer..

20. Är du lik dig nu, som du var när du var barn?
Ja det tror jag, har förändrats en del men helt olik är jag nog inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0