julstök, stockholm, fjärde advent

I veckan under min lediga dag blev jag bjuden hem till Rebecca och Maja på lunch, åt jättegod kantarellpasta och fikade sen på lite pepparkakor och lussekatter som jag hade med mig. Så trevliga människor, absolut mitt favvopar.
 
Min andra lediga dag spenderade jag med Merri och Hanna, vi bakade tonvis med pepparkakor och gjorde dem superfina och instagramvänliga, är mycket nöjd får jag säga.
 
Under helgen åkte jag och Hanna till stockholm, vi hade som mål att köpa alla julklappar som fattades, kom hem med ett par stycken men tyvärr långt ifårn klar, köpte även ett par saker åt mig själv...
 
Under söndagen köpte jag de sista klapparna hemma i örebro och slog sedan in dem och hade en mysig adventsfika! 
 
imorgon är det äntligen julafton och jag kunde inte varit mer taggad faktiskt, älskar julen så otroligt att det nästan är lite töntigt hehe....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0