jobb, julshopping, andra advent

Har jobbat verkligen varje dag förra veckan, åtta timmar om dagen så har verkligen jobbat, ätit, sovit under vardagarna, i fredagas var jag helt slut, spenderade därför kvällen med pappa och på spåret.
 
Hanna och jag hade planerat att åka till Stockholm under lördagen men tågen blev inställda pga. stormen.. så vi spenderade dagen på stan och mberg istället, köpte ett skal till min telefon annars blev julshoppingen som var planerad rätt dålig. Vi åkte därför hem till mig, bakade pepparkaks-cheesecake (muuuums) som vi dock var för otåliga på att vänta på så den blev lite rinnig hehe.. men så god! 
Under söndagen gjorde jag inte jättemycket, sov ut, fixade med min telefon och annat jobb-grejs, "firade" andra advent, kollade julfilm med min lilla familj och bara tog det lugnt vilket var så behövligt.
 
cheescaken ser inte ens aptitlig ut men kan lova att den var det
 
åh vilka suddiga och gula bilder....mmmm....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0