random questions 5

121. Are you mean?
det hoppas jag verkligen inte

122. Is cheating ever okay?
nej aldrig någonsin

123. Can you keep white shoes clean?
relativt bra ändå, tycker dock inte dem ska vara heeeelt vita

124. Do you believe in love at first sight?
inte kärlek men förälskelse kanske ja

125. Do you believe in true love?
ja det gör jag nog, som den hopplösa romantikern jag är 

126. Are you currently bored?
ja lite faktiskt, därför jag gör den här listan

127. What makes you happy?
mina vänner, inget gör mig så glad som dem faktiskt

128. Would you change your name?
kanske till något som är enklare att säga på engelska men annars nej

129. What your zodiac sign?
vågen (passar mig utmärkt eftersom bada, vatten osv är det bästa jag vet) 

130. Do you like subway?
matstället? jo visst det är okej

131. Your bestfriend of the opposite sex likes you, what do you do?
oj... frågar ut honom haha, nej men prata med honom så får vi väl se

132. Who’s the last person you had a deep conversation with?
Hanna och karin (<3)

133. Favourite lyrics right now?
"Vi satt på din säng, vi drack massor av té Prata om drömmar, och fick dig att le Ville så gärna röra vid dig Men jag tvekar och ångrade mig"

134. Can you count to one million?
asså nej jag tror faktiskt inte det, skulle tröttna efter ett tag haha

135. Dumbest lie you ever told?
den är för dum för att nämnas

136. Do you sleep with your doors open or closed?
öppen, skulle vara för läskigt att inte se ut

137. How tall are you?
cirkus 1.70

138. Curly or Straight hair?
mitt naturliga är curly, men brukar platta till det lite

139. Brunette or Blonde?
ljust nu är jag en "fejk-blond" men är rätt ljus i min naturliga färg, lite mer rödlätt

140. Summer or Winter?
älskar sommaren just nu men skulle inte kunna leva utan vinter heller 

141. Night or Day?
båda har sin charm... men det är ofta på kvällen eller natten som det äventyrliga händer, vilket jag älskar

142. Favourite month?
typ juni/oktober/december

143. Are you a vegetarian?
nej, men önskar lite att jag var, så mycket bättre egentligen

144. Dark, milk or white chocolate?
milk milk milk

145. Tea or Coffee?
teee, alla dagar, asså åh ska ta mig en mugg nu

146. Was today a good day?
en väldigt bra! 

147. Mars or Snickers?
mars, ääääälskar

148. What’s your favourite quote?
"live life, regret nothing" hehe lite töntpepp sådär

149. Do you believe in ghosts?
nepp (säger det mest för att trygga mig själv) 

150. Get the closest book next to you, open it to page 42, what’s the first line on that page? 
"vill du gå på fest?" stod det på första raden 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0