random questions 4

91. Is there anyone you want to punch in the face right now?
ja det är det faktiskt

92. In a fight with someone?
nej skulle jag inte kalla det

93. How many sweatpants do you have?
mellan 5-7 kanske? har noll koll

94. How many sweaters/hoodies do you have?
alldeles för många, om jag säger att den lådan brukar rasa i min garderob kanske ni förstår

95. Last movie you watched?
I origins (<33333) 

96. Favourite actress?
audrey tautou, emma roberts

97. Favourite actor?
dylan o'brien, matt damon

98. Do you tan a lot?
nu på sommaren ja, annars aldrig! 

99. Have any pets?
hade två kaniner förut som jag saknar rätt mycket faktiskt

100. How are you feeling?
bra, taggad wow!!!

101. Do you type fast?
snabbare än de flesta jag vet haha

102. Do you regret anything from your past?
finns väl alltid något man kunde göra annorlunda men i stora drag nej

103. Can you spell well?
inte direkt, tacka vet jag autocorect och rättstavning på datorn

104. Do you miss anyone from your past?
ja det gör jag, så otroligt

105. Ever been to a bonfire party?
hm ne... inte bonfire skulle jag säga

106. Ever broken someone’s heart?
tror det..

107. Have you ever been on a horse?
många gåner! inte längre, saknar det väldigt nu

108. What should you be doing?
plugga körkortsteori och skaffa ett jobb haha...

109. Is something irritating you right now?
ja en fluga som vägrar sluta surra omkring mig

110. Have you ever liked someone so much it hurt?
nästan ja 

111. Do you have trust issues?
inte i stora drag, men jag kan ha svårt att lita på någon i början o så, svårt att öppna upp mig kanske 

112. Who was the last person you cried in front of?
det kommer jag inte ens ihåg? men tror det kan varit hanna

113. What was your childhood nickname?
...grysan....

114. Have you ever been out of your province/state?
om vi ska räkna det som landskap nu då så ja absolut

115. Do you play the Wii?
inte direkt men har gjort det ett par gånger

116. Are you listening to music right now?
yes! 

117. Do you like chicken noodle soup?
jo då det är helt okej

118. Do you like Chinese food?
älskar <3 

119. Favourite book?
innan jag dör (finns även en film av den som är fin den med) 

120. Are you afraid of the dark?
jag var väldigt när jag var liten så ja litegrann men absolut inte som förut! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0