stockholmsresa och utgång

Helgen har bara bestått av spontanitet, väldigt kul men inte lika gällande mitt pluggande...
I Fredags åt jag middag och kvällsfika på stan med mamma och hennes kompis. Senare under kvällen gick jag ut spontant med astrid, Elias, Linus, Oskar mfl. det var en rolig kväll men lite kaotisk framåt slutet.
Igår bestämde mamma och jag oss vid 8 på morgonen för att åka till Stockholm, målet var balskor och vårjacka, kom inte hem med något utav det.. men stockholm är alltid mysigt, speceillt vid 14 grader och sol.
Under kvällen hemma i Örebro åkte jag in till stan för att möta upp ett gäng vänner, vi satt på bells ett tag för att sen gå till uteservering, det var mysigt att träffa alla och prata osv. men jag var sjukt trött så det var i princip det enda jag satt och tänkte på.
Idag är det samma planer som för varje söndag; plugga, övningssköra och städa
 
 
hittade världens bästa trapp på urban deli i stockholm
brukar vara dålig på att ta bilder men det blev nästan lite för många den här helgen haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0