new in

kom på att jag inte visat det jag inhandlat från varken amsterdam, london, stockholm eller liknande så här kommer ett inlägg med det jag köpt den senaste tiden, tog inte med allt då det skulle bli ett rätt långt inlägg men mina guldklimpar fick det bli.
klänning från weekday
kort jeanskjol från topshop
mörkblå jeansjacka, dock ser den grå ut...blev något konstigt med ljuset! 2Hand
här var jag jättesmart och använde blixt... den här jackan har jag iaf levt i den senaste tiden, en svart samet/manchester jacka i jeansjacka modellen haha, 2Hand
brun liten väska som varit min räddare under resor och utekvällar, också 2Hand
"Tygpåsryggsäck", rätt obvious att den är från beyond retro
deo, smink från rimmel och body lotion från soap and glory
örhängen från six
och mina älskade drömiska skor från topshop! 
 
har även införskaffat ett par tröjor, yogabyxor, underkläder och solglasögon mm. dock blev inget bra på bild eller passade sig här på bloggen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0