I wanna learn to love in kind, because you're all I ever long for

Just nu har stressen lagt sig för stunden och skolveckan har varit till för att slappna av känns det som, förutom nationella provet har det varit rätt lugnt och vi har knappt några lektioner. Behövde verkligen det! Kände för att göra ett extra inlägg denna vecka av någon anledning. Anyway, Hanna (världens duktigaste) har tagit körkort i veckan!! så efter skolan tog hon och jag en biltur, bland annat till Marieberg där jag bjöd henne på en fika, hon förtjänar dock mycket därtill! 
 
 
Jag firade även Sofia i onsdags på bells då hon fyllde 19! så sjukt att vi kännt varandra i typ 13 år nu, min finaste vän.
lika suddiga som vanligt..
 
Idag började vi runt 12 så hanna kom hit med bilen imorse och åt lite frukost, sen under förmiddagen fixade vi lite ärenden för att sen åka till skolan. Efter skolan (som varade i ca1 timme) så pluggade vi lite, hämtade ut hennes balklänning(!!) etc. Nu när hon har körkort är jag så bortskämd, blir skjutsad hela tiden (älskar det hehe) 
vi såg identiska ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0