dagens lista

Vad ska du göra i helgen?
Idag ska jag plugga på mitt gymnasiearbete och inför nationella provet. Sen ikväll ska jag träffa Sofia för en film och myskväll. Imorgon ska jag plugga ännu mer, kanske gå på retromarkanden och övningsköra! 

 

Vad blir ditt nästa köp?
Förmodligen YEAH biljett om inget annat kommer där mellan.

Vad lägger du mest tid på?
Hemskt nog är det serietittande.. även transportsträckor, mellan skolan osv. eftersom den ligger så långt bort nu.

Hur överraskar du någon du tycker om?
Oftast med någon slags present eller förberedd myskväll.

Vad ropar du in i baren och i vilken då?
En P2 eller någon öl/cider, beror på vad ekonomin låter mig ta.

Vart ska du resa här näst?
Köpenhamn tror jag med klassen! Men kanske lyckas klämma in någon stockhomstrip med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0