06.03.2015

Har i princip fyllt hela mitt påsklov vilket varit skönt, hunnit med både viktiga och roliga saker. Hela veckan har jag gått på körkortsteori, även pluggat vanliga skolämnen och lyckats pricka in min första körlektion. 
Efter teorin passade jag på att träffa lite vänner under veckan. Jag åt lunch med hanna, fika med (en annan) hanna och så fikade jag med Elias, träffade även astrid för en minifilmkväll. Vi gick även ut en kväll, dock var det vissa händelser under kvällen som gjorde den mindre bra, men det är alltid roligt att umgås med sina vänner! 
Jag har även firat påsk ett par gånger med släkt och familj, samt gått på bio, insurgent. De resterande dagarna kvar av lovet ska jag plugga, plugga och åter plugga...
 
finaste vännen på green fellow
här trängde vi ihop oss på en toa på ritz
fika nummer två under veckan på paolos
köpt påsktårta i linköping
och så lyckades man äta ett efterlängtat påskbord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0