söndagslista

DAGENS FRISYR:
hög knut mitt på huvudet, nästan lite för långt fram men å så skönt det är
DAGENS KLÄDER:
T-shirt, stor stickad tröja, mjukisbyxor och stickade sockor
DAGENS MAT:
Te i flera hundra omgångar + en god pastarätt
DAGENS HÄNDELSE:
Bokat tågbiljetter till stockholm nästa helg, så att jag kan träffa ett par fina människor!! 
 
DAGENS PLANER:
Hela dagen har gått nu, så de resterande timmarna ska jag fortsätta läsa min bok och sen försöka sova.
DAGENS VILL HA:
En viss person i min närhet.
DAGENS ROLIGASTE:
min älskade mor
DAGENS TRÅKIGASTE:
Att det är sista dagen på helgen och imorgon börjar stressen igen.
 
DAGENS GODIS:
mockarutor!!
DAGENS HUMÖR:
Så otroligt trött och lite sad because of school imorgon... 
DAGENS KOMPLIMANG: 
Att jag är så fin av en väldigt bra person
DAGENS LÄNGTAN:
helg och min födelsedag, pleeeeease hurry up! 
Här är även min söndagslista som gått på repeat idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0