långhelg och Stockholm

Skolveckan är över och det är helg, långhelg desutom vilket jag inte tackar nej till. Jag och min syster åkte igår till Stockholm, hälsade på ett par vänner till oss som flyttat dit. Vi åt på världens godaste tapas-ställe, love love love och tog en nattfika hemma hos dem! Hade det hur trevligt som helst. Idag på lördagen så tog jag och min syrra en runda på stan och shoppade lite, var dock smockat med folk, fick smått panik. Kom heller inte hem med något speciellt men hade trevlig kvalitéts tid med min fina syster. 
 
Vi kom hem på kvällen och har precis varit och hämtat pizza på Paolos samt köpt lite godis som jag ska hugga in på nu till en bra film! Imorgon ska jag på bio med mina girls och ha det mys. Känns så otroligt skönt att vi har 4 dagars helg istället för 2, behövde det här verkligen!! 
 
tapasen var uuuunderbar
så fina vänner man har!! 
vill även säga att alla dessa bilder har min syster tagit, så fin är hon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0