stressiga vecka

Just nu är det en del jobbiga skoluppgifter som ska göras klart. Jag stressar mig genom veckorna och helgerna flyger iväg alldeles för snabbt! Den här veckan har jag pluggat, pluggat och pluggat. Idag har jag dock nästan varit helt ledig från skolan hade endast en lektion på ca en timme så jag har fått en del gjort vilket är skönt, imorgon är det en likadan dag så jag är väldigt lättad över det så jag har lite extra tid till att plugga! Ska även försöka hinna med ett Core-pass imorgon, vilket ska bli skönt. 
 
Jag kände bara för att skriva av mig lite grann, växla läxskrivande med bloggskrivande. Hoppas alla andra har det bra och kämpar genom stressen som jag försöker!
 
 
hade även tänkt att jag skulle klippa mig snart men är så osäker på vad jag trivs bäst i...långt eller kort? 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Även fast jag älskar dig långa hår (!!) så tycker jag du ska fortsätta ha kort ett tag till! Puss, love u <3

Svar: tackar hjärtat! okej ja det är nästan bekvämast faktiskt… puss, love and miss u <3
None None

2014-10-08 @ 21:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0