en av dessa listor

Du heter: Gry

Smeknamn: inte så många pga. mitt namn är så kort men ibland; grysan, mysan, gumman osv.

Låt som när du är ledsen sörjer till?

Bon Iver, Hurts

 Beroende av:

choklad, kläder, sällskap typ

Vad tror folk om dig?

Beror väl helt på vem man frågar.. har dock ingen aning

Vad får du oftast komplimanger för?

Mitt hår/kläder/musiksmak

Hur imponerar man på dig?

Få mig att skratta, överraskar mig

Brukar du skratta för dig själv?

haha kan hända.. känns dock väldigt märkligt vid vissa sammanhang då man t.ex. lyssnar på pod på bussen..

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:

åh så söööööt vill äta upp den! 

Har du haft sex idag:

Nepp

 Hur svarar du i mobilen:

beror lite på vem som ringer men oftast vanliga tråkiga "hallå??"

Vem ringde du senast?:

mamma tror jag

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:

oj vet inte.. förmodligen "ses imorgon" eller liknande

Antal timmar sömn inatt:

9 nästan 10 timmar, så skönt

Sov du ensam:

ne, hade hanna bredvid mig

Brukar du komma i tid:

Ja, nästan aldirg sent. Om jag inte kommer prick kommer jag ofta lite innan istället haha

Hur känner du dig nu:

trött och lite borta i huvudet 

Vanligaste färg på dina kläder:

Haha att man än behöver fråga.. svart och svart...

Vad tycker du om fötter:

Fötter är ofta inte jättefräscha så nja sådär haha, tycker iaf minst om mina egna, gillar INTE att visa dem haha 

Vad saknar du:

Min käre vän och new york så ut i helvete

Hade du en bra kväll igår:

Jadå, hade en mys/filmkväll med hanna så det var trevligt! 

Favorit dryck på morgonen:

Te och åter te!! 

När brukar du oftast gå och lägga dig:

Lägger mig i sängen kanske 22, men kan nästan somna ett par timmar efter det.... 

Är du blyg?:

Ja i vissa samanhang, inte den mest extroverta människan iaf..

Sysslar du med någon idrott:

Japp, yoga och core pass en gång i veckan 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

Asså nja.. inte direkt. Kanske att man fattar tycke för någon vid första ögonkastet men kärlek tror jag är något som byggs upp 

Har du spytt offentligt:

nej inte vad jag kan komma ihåg haha

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:

Försöka förstå hur en kille tänker haha..

Är du nöjd med ditt liv:

Jodå, men är man väl aldrig fullt ut? är någon ens det? 

Är du bortskämd:

Skulle jag inte säga, vissa tillfällen men nej. 

 Vad gör du i morgon:

Plugga samt vanliga söndagsbestyr

Vad är det värsta du vet?:

Folk som behandlar människor olika pga. kön, sexualitet, religion eller liknande samt människor som är allmänt omogna och inte kan ta NÅGONTING på allvar

Har du bra vänner och äkta vänskap?:

Asså ja verkligen, är lyckligt lottad!  

Vad är det finaste du fått?:

Oj vad svårt.. har fått mycket fint, kan vara allt från en puss från en bra person, till bråvalla biljetter till små vardagsöverraskningar. Så ja jag känner mig tacksam för det mesta.  

En speciell dag du minns:

Många fina dagar men är töntig nog och säger dagen jag och sofie såg 1D första gången..

Du samlar på:

När jag var mindre samlade jag på sudd och anteckningsblock... nu är det väl mer kläder, skor, väskor haha..

 Vem ringer du när du är arg/ledsen:

Har blivit Hanna på senare dagar men är rätt bra på att ta ut min vrede inne i mitt huvud, så oftast ringer jag inte någon.  

När grät du senast:

Förra veckan tror jag.

Vad skulle du göra om du vann en miljon:

Den frågan har jag tänkt så många gånger... jag vill säga att jag ska skänka en del av det sen försöka pricka av punkter från min bucket list(??)

Vill du gifta dig:

Asså det är inget mål eller så i mitt liv, men om det känns rätt osv. så skulle jag absolut kunna tänka mig det. 

Vill du ha barn:

Svarar nästan som frågan ovan, om det känns rätt så ja. 

Är du musikalisk?:

Har spelat fiol i nästan 9 år och musik är ett av mina stora intressen så vill säga ja, men är dock världens sämsta på att sjunga haha 

Vad dricker du helst när du är törstig:

KALLT vatten

Bor dina föräldrar tillsammans:

si

Har du någon gång gråtit dej till sömns:

Inte gråtit tills jag somnat men visst har man gråtit innan man ska sova osv.

Biter du på naglarna:

Nej usch och fy.. måla och vårda naglarna är typ det bäst jag vet haha. 

 
bilderna finner ni på min tumblr HÄR (www.haammarlund.tumblr.com)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh kommer aldrig glömma den dagen vi såg dom första gången! <3

Svar: ja det var så ofattbart haha <3
None None

2014-10-04 @ 21:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0