bra början på lovet

Har äntligen fått lite ledighet och lov nu. Det firades in på bästa sättet! I fredags hade jag lagat mat och så kom alla mina favoritpersoner hem till mig, det blev firande, skrattande och mycket pratande. Vi drog sen på kvällen vidare ut till Satin. Det var ju min första utgång eftersom jag precis fyllt, det var kanske inte den roligaste men den var rätt bra ändå (har inte så mycket att jämföra med). Det var rätt lite folk men de som var där var ändå i princip alla de som jag helst hade velat vara där så jag är relativt nöjd ändå!!
 
var som vanligt inte jättebra fotograf men lyckades knäppa dessa och här är jag dagen efter med alla ballonger! 
 
Klara som kom upp till Örebro över helgen sov såklart över hos mig. Under dagen så åkte vi upp till stan, shoppade lite och tog en underbart god lunch. Min röst var i princip borta från kvällen innan och pga. min förkyldning. Men vi beslutade oss ändå för att gå på Maggio som vi planerat så länge. Veronica Maggio var så otroligt bra, vi fick dock vänta ett tag men hittade ett par vänner i folkhavet så vi stod och pratade med dem och hade det allmänt kul. Veronica höll på i ca 1,5 timme vilket var lite kort tycker jag, men hon var otroligt bra ändå, tycker synd om er som inte var där!! Klara och jag gick sen vidare till Paolos för att ta varsinn dricka och sen åkte vi hem till mig igen. 
Alina Devecerski var förband och jätteduktig!
mobilen tog slut på minne mitt under konserten och jag fick inte jättebra bilder men då kunde jag bara njuta ännnu mer av konserten vilket jag inte klagade över! 
 
På söndagen så stannade vi inne och försökte friskna till, vi hade ett high school musical maraton och åt massor av godis, hur mysigt som helst. Bra avslut på vår helg när hon sen åkte med bussen tillbaka till Norrköping. 
De två senaste dagarna har jag mest försökt frisknat till och pluggat, åkte även till stan med min syrra igår och fixade några ärenden och så bjöd hon mig på sushi för en sista systerdag innan hon åker iväg till U.S.A! 
Nu väntar en kort weekend med mamma och kanske lite halloweenfestligheter, puss och kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0