15-10-14

Det har än så länge varit en otroligt grå vecka, det har knappt regnat heller utan det har bara varit stora, tjocka, gråa moln. Det har inte heller gjort veckan så mycket bättre då vi fick reda på en otrolig jobbig skoluppgift som gör att jag typ vill gräva ner mig i ett hål. Annars har veckan varit helt okej, inte lika stressig som andra men ändå rätt fartfylld. Imorgon är det karrofest med Rave-tema, rätt taggad ändå. Sen i helgen fyller jag äntligen 18!! Så just nu känner jag mig taggad på kommande dagar och hoppas att de kan väga upp min rätt tråkiga vecka hittills. 
 
såhär såg jag och hanna ut idag, lovar att det inte var planerat! hon är verkligen min tvilling
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0