12-10-14

Den här helgen har gått så snabbt! som alla andra helger.. Men jag har haft någon av de bättre på länge, även fast jag inte har gjort något häpnandsväckande. I fredags umgicks jag med min familj med filmtittande och middagsätande och bara tog det lugnt efter den stressiga veckan. Igår så hårdstädade jag mitt rum, bakade lite och pluggade. På kvällen kom Hanna och Merri hit, vi åt mat, massor av cheesecake och drack te. Vi pratade verkligen om ALLT, och nu menar jag allt, vi pratade i timmar och timmar utan att vi blev tysta, allt som vi har haft i våra hjärnor och allt som har legat lite för tungt på hjärtat, det var så skönt att få släppa ut sig i princip allt. (kom även en tårskvätt här och där) Vi satt uppe till ca 3 på natten innan vi kände att det var dags att avrunda dagen för att börja på en ny. Merri åkte hem och Hanna stannade kvar för att hålla mig sällskap över natten. 
 
Vi vaknade i morse av regnsmatter på rutan och jag kände bara att det var en stor lättnad. Så skönt att slippa känna stress/press på att ta vara på sin dag utan bara kunna njuta av den hemma, inomhus med massor av film/serietittande. Så det är det jag i princip gjort hela dagen, samt tagit en promenad med mamma. Nu ska jag äta någon slags middag för att sedan gå och lägga mig i tid och få en bra början på nästa vecka. kärlek till er och tack till mina underbara vänner för att jag har er, varenda en utav er!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

The cheesecake tho *o*

2014-10-12 @ 21:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0