05-10-2014

Den här helgen har jag mest tagit det lugnt. Jag och Hanna hade en myskväll, vi slutade vid lunch så tog en vända på stan och 2Hand fyndade lite (kanske lägger upp bilder inom kort) sen lagade vi efterlängtad tacos och tittade på ett par bra filmer. 
 
På lördagen åkte jag hem rätt tidigt vilket faktiskt var skönt, hade hela dagen på mig. På lördagen så läste jag väldigt mycket bok, fixade i rummet, bakade bullar osv. Försökte att inte hålla på med datorn och mobilen så mycket då jag märkt att den gett mig väldigt mycket stress och sociala medier ger mig mycket oro.. Så det var en skön och avslappnad dag. På kvällen gick hela familjen på bio vilket är ovanligt med tanke på att vi alla har olika smak men det slutade med att vi gick på "min så kallade pappa". Den var bättre än jag trodde men inte en stor favorit! 
 
Idag har jag inte gjort jättemycket, övningskört, tagit en långdusch, tittat på mina favoritavsnitt av gossip girl samt läst bok som för övrigt ska vara utläst till imorgon som jag tyvärr har 100 sidor kvar i... vet inte riktigt hur det ska gå men det löser sig väl som allt annat här i livet. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0