stockholm

Det är snart ny helg, jag har inte uppdaterat någonting här och kom på att jag inte heller skrivit om min förra helg så här kommer lite bilder osv om det. 
 
Jag fick ju som sagt i present när jag fyllde år biljetter till bombay bicycle club och hotell. Så hanna och jag åkte till stockholm över helgen för att göra det! Vi kom dit på lördagsdagen och tog några vändor på söder och åt på gott, samt köpte kläder till kvällen. 
på kvällen åkte gick vi på konserten och åh den var så himla bra! Det var rätt liten lokal men stämingen där inne var så underbar. Deras musik är så himla bra, de är så musikaliska, gör musik som ingen annan! För er som inte lyssnat på dem, gör det!!
Vi gick sen ut och värderade kvällen litegrann samt åt max i vårt fina panoramafönster.
Under söndagen var det dax för ordentlig shopping! Har nog aldrig sett hanna varit så shoppingsugen, vilket var jättekul haha! jag kom hem med massa julklappar samt en tygpåse från konserten!
Hade en så bra helg med min bästaste vän!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0