kvällslista

10 FAVORITER 
Färg: svart och mörkblått
Mat: mört kött och rödvinssås 
Band: BOMBAY BICYCLE CLUB (och 1D hehe)
Film: otroligt svårt, så många; 500 days of summer, dirty dancing (nostalgi) if i stay (nyfunnen)
Bok: Innan jag dör
Podcast: Alex&Sigge!!
Årstid: Höst (innan deppen) och sommar
Veckodag: Det måste ändå vara fredag, speciell om man har en rolig helg framför sig.
Glassmak: Chokladkross(!!!)
Tid på dygnet: Kvällar, helst en sen sommarkväll eller nätter med äventyr
 

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: 
Glad, stressad och trött
Smak: cider
Kläder: Leggings och syrrans stora tröja (miss her)
Bakgrund: mörker
Favoritgrej: Att jag och Hanna ska se bombay bicycle club om exakt en vecka!! 
Omgivning: mitt rum
Irritationsobjekt: Stress med skola och alla dess konsekvenser

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner:
 Nja skulle jag inte säga
Brutit mot lagen: Ja, har väl dock alla?
Blivit arresterad: Nepp
Badat naken: ja det har jag!
Varit med på TV: fick typ vara "statist" i ett reportage haha
Kysst någon du inte känner: det har hänt ja

 
3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Hanna, Sofie och systern min! Sjukt vad jag litar på dessa tjejer
Du tycker om: Läs frågan innan! De bästa personer jag vet
Du inte gillar: Mörker, att gå hem själv (i mörkret), att vara ensam
 
2 VAL
Kaffe eller te: TE! om jag inte behöver pigga till mig
Vår eller höst: Höst måste det bli!
 
1 ÖNSKAN:
Att stressen snart lägger sig och att nästa helg kommer bli den bästa!
 
Alla bilder kommer från världens bästa uppfinning vilket är TUMBLR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0