födelsedagspresenter

Så många har firat mig, vilket jag är väldigt tacksam för! Har så fina människor runt om mig, det finaste man har i livet typ. Här är iallafall i princip allt fint jag fick! 
 
veronica maggio biljett (som jag redan gått på)
Bombay bicycle club biljetter och hotell, som en mini weekend i stockholm!
haha sorgligt nog fick jag denna, massa bilder och texter om konserten som håkan hade i Ullevi, det sorgliga är att jag inte var där men får nu njuta av det genom en bok. (mamma är allt smart hon!)
dessa fina lakan!!
uppe till vänster är en bild på mig som jag fick av Karin, hon har ritat den! hon är så himla duktig, otrolig talang den där kvinnan har! Under teckningen är det ett collage av massa bilder på mig och mina fina klasskompisar som jag fick av dem, så fint! 
Till sist men inte minst så uppe i högra hörnet så är det ett kort som säger att jag fick en Londonresa!! jag blev så glad att jag började gråta haha
En otroligt fin ögonskugga från Mac som jag suktat efter så länge. I denna fina bok hade mina vänner skrivit små personliga och peppande ord till mig, älskar dem så otroligt.
fin mörkblå crop-top!
fin svart klänning, syns inte så bra på bilden men den är jättefin!
Fick även dessa fina ting ovanför! 
Får heller inte glömma en champange falska jag fick(som redan är uppdrucken..) samt en privatchaufför (hetandes Dessire haha) 
 
Jag fick så himla mycket fint, inte alls vad jag förväntat mig. Jag är så otroligt tacksam och överrumplad! Tack till er alla!! 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Asså hon är ju helt jävla magisk på att rita!!! Vilka fina presenter och den där londonresan alltså... Wow vilken syrra! Älskar dig <3

Svar: jag veeeet!! asså jag är fortfarande chockad haha, hon är bäst! älskar dig meeee <3
None None

2014-11-01 @ 21:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0