1a advent

Ännu en helg har snart gått. I fredags lagade jag och hanna middag för att sen gå ut på bio och se mockingjay, den var inte alls som jag förväntat mig men den var bra! Efter bion sprang vi på Jesper, så kul att träffa honom igen!! 
På lördagen så gick jag och hanna upp tidigt för att sen bege oss mot ett träningspass! När jag sen kom hem pluggade jag och fixade på mitt rum och senare på kvällen kom jenny hit. Vi åt massa gott och kollade ett par filmer, har saknat den tösen! 
Idag så är det äntligen 1a advent, älskar att julen börjar på riktigt nu! Så idag ska jag och mamma förmodligen baka pepparkakor och sen ska jag väl spendera resten med plugg. Imorgon är vi dock lediga, behövs verkligen!! 
asså julen är det bästa jag vet!! 
här är även min jul-lista på spotify, från och med idag tycker jag det är tillåtet att börja lyssna på julmusik! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0