april månad flög iväg

oj oj oj hela april har typ gått och jag har inte alls varit bra på att uppdatera här. Har inte heller tagit så jättemycket bilder men här kommer litegrann som beskriver det jag har haft för mig! 
 
har åkt till stockholm med klasen 
 
solat med min gosis i vårvädret
 
har även firat påsk
och fått fina påskägg
 
ätit allt för onyttiga men så goda saker
haft några bra dagar i skolan
med nya datorer och avklarat traditioner
 
jag har även firat min barndomsvän som fyllt 18!!
 
och såklart firat valborg, vilket bestod av lite middagsmys och filmtittande inne i regnet
 
En liten sumering av de dagar som gått, just nu längtar jag till morgondagen och framför allt sommaren! det känns verkligen att våren (&sommaren) är på väg nu vilket gör mig mer pepp på i princip allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0