2014 - 05 - 06

I helgen fyllde Azra år, så vi firade henne med presenter mm. En riktigt rolig kväll! 
Veckan kommer i princip bara bestå av plugg, det är så stressigt just nu i samband med nationella och allt. Så jag har väl 4 inlämningar/läxor som ska vara klart den här veckan, vilket jag verkligen borde ta hand om nu. 
Igår fick vi sluta tidigare, skolan bestod endast av debatt (som jag är sååå lättad att den är över!!!). Idag hade vi(och alla andra 2or) nationella, vilket gick helt okej och resten av lektionerna var inställda så jag åkte hem. Jag har pluggat lite gran och tagit en paus nu för att titta på lite film men ska snart ta tag i pluggandet igen...
 
Bilder från lördags
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0