there is no hope for the weary

I princip hela mars har gått och jag har varit otroligt dålig på att uppdatera här, har dock inget intressant att uppdatera er om. Är även väldigt dålig på att ta bilder osv på det jag har för mig, så blir inget intressant med bara massa text. 
Men under de veckor som gått har jag åkt till Romme med klassen/skolan, shoppat fina klänningar, njutit av vårvädret som äntligen är på gång, övningskört, tränat och såklart umgåts med mina fina vänner och haft trevliga stunder/kvällar. Jag är mer än taggad på sommar nu, värmen är äntligen här känns det som, igår var jag och min syster ute i bikini(!!) på trädgården och solade/dansade vilket gav mig en otrolig sommar(lycklig)känsla. 
 
Under kommande tid så åker vi till stockholm med klassen/skolan(håller tummarna för vädret då!!). Jag ska även träffa lite efterlängtade vänner och fira blivande 18åringar!! 
Får se när jag uppdaterar här nästa gång, räkna med en lista haha.
 
 
 
senaste instagrambilderna
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0