sommarlista

Hur ser dina planer ut för sommaren?
Ska till bråvalla om cirkus en vecka, ska förmodligen roadtripa någonstans med tjejerna och så älskade New York!! 
Vad ska du göra på midsommar? (idag alltså..)
Ska fira den med familjen i världens underbaraste stuga
 

Vilken är din bästa sommarfrukost?
oj.. hm jorggubbsfil förmodligen, men annars allt som har med frukt att göra haha

Bästa sommarlåten?
Måste nog vara i princip alla håkan-låtar annars oskar linnros - ack sundbyberg

Ska du åka på någon festival i sommar?
SIIII! bråvalla!!!

 

Vad vill du helst grilla?
kyckling får det nog bli.. det enda jag kan grilla i princip haha

Vad dricker du i sommar?
någon kall saft/lemonad. har även en crush på orangina..

Vad ska du läsa i sommar?
ska försöka ta tag i harry potter böckerna men annars blir det nog någon typisk chick-flick

Vilket är ditt favoritplagg för sommaren?
KLÄNNING!! alla gånger, det bästa som finns på sommaren ju

 

Bästa parken?
Här i örebro... stadsparken antar jag haha

Bästa badstället?
gud vad svårt.. i örebro får jag säga typ lången bara för att jag har så pass nära till det, annars någon kust till havet! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0