midsommar

Jag beslutade mig för att försöka orka att åka med min familj till Halmstad och fira midsommar tillsammans med dem och släkt, vilket blev mysigt och faktiskt fint väder. Lugn och skön midsommar, väldigt klysichgt firande men så underbart. 
Vi spenderade en natt där och dagen därpå sov jag mest hela dagen, mådde sämre än jag trodde...
 
På Söndagen sen firade jag Hanna som fyllde 18 hela ååååår! Det var smockat med folk i lägenheten, men så mysigt att fira lilla tösen som nu är äldre än mig...
På måndagen åkte jag till frisören för att fräscha upp mitt hår litegrann, det blev kortare och mycket ljusare, känner mig så annorlunda men förhoppningsvis passar det, har inte vant mig än..
 
På kvällen sen mötte jag upp Merri, Karin och Hanna för att gå på bio. Vi gick på The Fault in our stars, och herregud vad jag grät... filmen var dock jättebra och helt klart värd att se, alla är säkert inte lika känsliga som jag haha... 
 
Tisdagen och onsdagen spenderade jag med att tvätta, packa och fixa inför torsdagen då vi åkte iväg på festival!! (inlägg senare...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0