sommarlov

Så mycket som jag har gjort men som jag inte har uppdaterat här med, tänker inte gå in på det så djupgående men här är lite bilder som beskriver ett fåtal dagar av mitt sommarlov hittills! 
 Har bott hos Hanna ett tag, då vi mest låtsades att vara vuxna med sofistikerade middagar och bara umgåtts.
delade då garderob och fick tag på denna fina kjol
vi har njutit av sommaren och tagit vara på det underbara vädret! 
 
Jag har även spenderat en del tid med min syster då hon inte jobbade, vi försökte mest bli bruna och svalka oss i värmen.
 
har även firat judith som blev 18 år!!
vi överraskade henne med att gömma oss och sen ta med henne ut på krogen! 
alla var dock inte 18, men vi lyckades komma in ändå! så lyckad kväll!! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Astrid

SÅ fina bilder!! Men den fjärde bilden gry vart e det någonstans? :O<3

2014-07-21 @ 13:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0