nattinnebandy

Igår var traditionen nattinnebandy som vi har på våran skola. Vi hade ett tjejlag och alla var utklädda med Bollywood-tema, vilket blev jättelyckat! Själv var jag inte med och spelade men var cheerleader/coach. "Vi" åkte ut efter ca två matcher men vi var kvar ändå och tittade på de andra lagen, umgicks med underbara piltar och så agerade vi lite DJ. 
På kvällen åkte jag och Hanna hem till henne, lagade nattmat och somnade till suits(bästa serien!!)
Idag vaknade vi runt 11, lagade stor frukost som blev mer brunch och spenderade resten av dagen men plugg och serietittande. 
Nu är jag hemma och pluggar ytterligare och ska snart packa inför helgen i Göteborg, ska bli skönt att komma bort lite!! 
 
 bästa laget
min slav som bär mig
indier och mexikanare
kvällens DJ:s
 
världens godaste american pancakes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0