listor listor listor

Hur såg du ut för prick ett år sedan?
cirkus såhär

När vaknade du imorse?

för sent än vad jag borde... 

Vad var det första du tänkte när du vaknade? 
"JJAG VILL INTEEE!" 

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?

Nope, I have not

Vilket humör är du på?

sådär.. matteprov imorgon och allmänt nere pga. grått och mörkt

 Har du ont någonstans?

 sjuk träningsvärk i ben och rygg!!

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?

oj... faktiskt mat! typ kött, potatisgratäng och vinsås??

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
hm... måste varit klänningen på Zara 

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?

tumblr!! älskade tumblr 

Vad ska du göra ikväll?

plugga, titta serier och sovaaaa 

Vilken är den första låten du sätter på idag?
the kooks - junk of the heart(happy)

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten? 
Förmodligen pluggade jag eller sov... sover mycket efter jag kommer hem från skolan vilket inte är bra!

Vad har du på dig idag? 
usch på denhär kläd-dagen men; svart polo+legging, docs och duffeljacka

(måste tillägga att jag skulle vilja se ut som kvinnan på bilden ovan, så fiiin!)

Och helgen då, hur blir det med den?
Det är ju "alla hjärtansdags helgen" om det finns en hel helg haha, men ska fira alla hjärtans dag iallafall och fira att det blir sportlov! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0