jullov

En vecka har gått sedan jag gav er en liten update: det som hänt sen sist är julfirande med familjen, vilket som vanligt är väldigt mysigt. På juldagen gick vi ett stort gäng ut på Satin, och förade lite innan på Bells. Så bra människor man har runt sig ändå! 
I helgen har jag umgåtts med lite vänner, bla. med barndomsvännen Jenny och var nostalgiska. I lördags träffade jag Sofie som jag inte träffat på så länge, vi bytte julklappar osv. samt tog en lunch, gud vad jag har saknat den tösen. Vi hade så mycket att prata om (jag menar nästan 4 månder sen jag såg den tjejen senast!)
 
Jag träffade även karin igår då vi planerade vår resa till Amsterdam (!!) som inträffar om nästan 1 vecka nu, så taggad! Igår under kvällen var jag även hembjuden till Elias för lite glöggfest, vilket var väldigt trevligt. Hängde med mycket bra människor även där! 
Idag kom hanna hit, vi planerade nyår och kollade på drömiska filmer med Hugh Grant i samt gjorde älskvärd varm choklad. Nu är jag taggad på imorgon då vi säger hejdå till 2014 men hej till 2015 med förväntansfullhet!
 
ett litet julbord till vår lilla släkt
så fina dagar det varit nu på senaste tiden
(bilden snodd av sofie)
(bilder ovan snodda av Astrid)
Hittade en sovandes elefant igår på väg hem som vi gillade! 
"to die for"-choklad! 
 
Är som vanligt (nu för tiden) en väldigt dålig fotograf.. ni får ursäkta för dessa bilder men de är allt jag kan fylla ut det här inlägget med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0