dessa listor

Hur har din dag varit?
Bra skulle jag säga. Både kul och stressig haha

Vad skulle du ha hetat om du inte fått det namn du har nu?
ingen aning.. men om jag var kille skulle jag dock heta Oscar

Vilket är ditt största beroende?
oj får nog säga att det är te och choklad!

Vad gör du när ingen annan ser?
lyssnar på skämig musik och kollar på nostalgiska saker

 
Finns det något helt vanligt en gör som du tycker är ovanligt roligt?
asså något av det bästa jag vet är att måla naglarna, skulle nästan kunna göra det varje dag tror jag

Vad beställer du på krogen?
favvodrinkar

Vilken är din största skräck?
att vara ensam.. även mörker(speciellt när man är ute och går själv)

Hur gör man för att ragga på dig?
Jag har rätt svårt för att bli upp-raggad. Det värsta som finns är iaf genom att vara allmänt sliskig osv. Kom fram och hälsa på mig, inget komplicerat.

Vad har du funderat över på sistone?
Jobbiga killproblem och allt plugg som ger mig så mycket stress

 

När skäms du?
oj vad svårt... i stela konversationer/situationer typ

En snygg person som du inte känner?
Finns otaligt många men får ändå säga barndomscrushen Ulrik Munther som jag fått något slags relapse på  

Vem är den mest kända människa du talat med?
Nassim Al Fakir? eller charlie Gustafsson haha

Vilket uttryck använder du lite för ofta?
men gud, asså, typ

Har du någon gång fått en konstig komplimang som varit bra ändå?
Du ser ut som ett djur (det var tydligen en gullig ekkorre eller nåt..)

Vilket är ditt vanligaste vardagsproblem?
Att jag går upp nästan 10 min innan bussen går..

Vad gör du när du är ledsen?
Låser in mig på mitt rum, lyssnar depp musik och mest bara är

Om du bara fick ha på dig en sak för resten av ditt liv, vad skulle det då vara?
Svart kjol, lös och tunn polotröja, strumpbyxor, loga docs och kappa

Har du någon gång slagit någon?
Inte på riktigt, men systern har väl råkat ut för en del slag... sorry, love u

Vad ser du fram emot just nu?
LEDIGHET! (och amsterdam!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0