4e advent

Fick lov i torsdags vilket var så skönt! Det firades med karrofest och kan nog säga att den här faktiskt toppar de flesta. Fanns stunder då jag var mitt lyckligaste jag!!
Dagen efter åkte vi tillbaka till skolan (ironiskt nog) och kollade på risbergskas julspel, ja även fast vi går på karro haha. 
Helgen har i alla fall bestått av så mycket julstök, åh vad jag älskar det. Idag kom även Jenny hit och hjälpte mig med julgodis, och imorgon kommer det nog hit en annan bunt vänner som hjälper mig med stöket. 
Sen är det äntligen jul, världens bästa högtid! Ha en bra jul mina vänner.
 
haha jättefin vimelbild från k-festen, mitt lilla pyjamasgäng! 
här är även vår fina lilla gran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0