2a advent

okej jag är inte världsbäst på att blogga nu känner jag... har börjat gjort det här till en helgblogg typ men lyckas inte ens med det visar sig.. aja det har iaf varit så stressigt och mycket just nu att jag inte riktigt hunnit med annat!
Men iaf, förra helgen!! Det var mest en julig och lugn helg, min älskade syster kom äntligen hem från USA. Så jag mös med henne hela fredagskvällen och pratade massa hemlisar om hennes resa, avundsjuk här ja!
På lördagen åkte jag och mamma til stan för att köpa lite julklappar osv samt åt god lunch på Paolos. Resten av lördagen pluggade jag och hade återigen en filmkväll med familjen, var planerat biobesök men det blev inställt! Söndagen var ytterliggare en söndag, plugg, städning osv inget speciellt så.
vår goda välkommen hem middag
älskade paolos
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0