kräftis

Började helgen med en kräftskiva på fredagskvällen med föreningstjejerna. Vi var hemma hos Hanna och så sov vi alla (nästan) kvar där över natten. Morgonen efter vaknade vi, åt storfrukost och gjorde melodikrysset (så lill-gammla). Resten av lördagen spenderade jag med att städa, plugga, övningsköra och ha en lugn filmkväll. Idag åkte jag till hanna på morgonen, vi pratade lite om saker och ting. Senare vid lunchtid kom Merri och Karin, vi lagade mat och sen pluggade vi. Fokuset var inte det bästa men fick lite gjort och lite hjälp av mina vänner. En cheesecake och en kladdkaka senare åkte vi hem och nu sitter jag här hemma och tittar på orange is the new black. Ska äta mat snart och fixa inför imorgon, sen försöka lägga mig tidigt! 
 
hela gänget (minus mathilda som tar bilden)
gosisar
plockade även äpplen i hannas mysiga trädgård
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0