4 september

Skriver mitt första inlägg från älskade macbooken(MacBook Air 11tum)! Den är så liten och lätt men väldigt praktisk och typ skönt att "arbeta" med haha. Men det är något fel på min dator för att min har inte alla program som den ska innehålla och som de andra har, så jag ska prata med lärarna imorgon och se vad det är som är fel hoppas bara att jag inte behöver lämna in den eller nåt, men bara vad som helst för att den ska vara "bra" igen!
Så imorgon är det tillbaka till skolan igen, efter skolan ska jag kanske träffa Pontus men vi har inte bestämt någonting än. Annars ska nog jag och Rebecca ha en liten laptop club eller liknande! 
 
 inga bilder...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0