lista, sorry for no update

Vilken var den senaste filmen du såg? - 10 orsaker att hata dig

Har du bra självförtroende? - Bättre med åren men aldrig helt perfekt

Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? - Vara ute och ha kul med mina vänner

Någon du har kysst - vill ej nämna

Hade du kunnat ha distansförhållande? - Tror det är jobbigt med saknaden osv, men händer det så händer det.

Vad väger du? Är du nöjd med det? - Är aldrig riktigt nöjd men helt okej

Hur lång är du? - Runt 170cm

vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? - HP alla gånger

När slog du dig senast? - Oj... kommer inte ihåg 

När grät du senast? Varför? - I typ torsdags... (greys anatomy)

Sminkar du dig varje dag? - Ja typ, men inte så mycket alla dagar

 

Vem är du mest lik, mamma eller pappa? - Min pappa yngre dar men nu mamma

Vad är det bästa som hänt dig? - Alla upplevelser och resor, sånt man aldrig glömmer

Vad är ditt mellan-namn? - Anna och Margareta

Vad skulle du vilja heta i förnamn? - Det jag heter känns som jag men jobbigt när man ska presentera sig på engelska osv...

Är du i ett förhållande nu? - ne..

Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? 

Röker du? - Nej

Snusar du? - Neeeej

Är du någon gång ironisk? - haha vem är inte?

Saknar du någon just nu? - Alltid

 
Hur många tabletter tar du dagligen? - inga, hatar tabletter

Bästa minnet från sommaren? - Europaruntresan 

Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? - Tyskland

När var du där? - ca en vecka sen

Har du helt svenskt ursprung? - tror det tyvärr..

Om nej, vart kommer du ifrån? - inte säker men kanske något från tyskland(...?)

Har du någon i motsatt kön du kan berätta allt för? - Ingen får veta ALLT men nästan ja

Föredrar du svenska eller utländska killar? - Det spelar ingen som helst roll för mig, det är ju själva personen man tycker om inte ursprung osv.

 

Ser du fram emot någonting just nu? - 20 december!!

Sköter du skolan? - Jadå

Vad hade du för betyg förra terminen? - heemliiis

Har du någon fobi? - HATAR skräckfilm, och är allmänt rädd för mörker typ haha

Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? - typ 2012-NU

Vad gör du när du mår dåligt? - Oftast mest arg, kanske gråter och typ låser in mig på mitt rum och i mina tankar

Vilken klass går du i nu? - Andra året på gymnasiet

Vilken skola? - Karolinska läroverket, världens bästa skola

Har du lätt att få folk att skratta? - Nja jo lite kanske, de som känner mig bra haha

Vet du om någon är kär i dig? - Ingen aning

Vilken tid föddes du? - Typ 16 på eftermiddagen..?

 

kan du nämna fem statsminsistrar från 1900-talet? - ehm.. ska inte ens försöka så nej

Har du brutit något ben? - nej (slå i trä)

Vilken är den roligaste träningsformen? - SIMMA

Har du svimmat någon gång? - nej det har jag icke

Vad skulle du göra för den du gillar? - Samma som den skulle göra för mig. 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0