är helt beroende av dessa listor

Är du singel? - ja
Bästa killkompis? - pontus
Bästa tjejkompis? - sofie
Röker du? - nej!
Fullständigt namn? - Gry Hammarlund
Födelsedag? - 19 oktober
Är du helsvensk? - yes, inte exotic här inte...
Om inte - vad är du? - 
Vem ringde dig senast? - Linn
Vem smsade dig senast? - Merri
Vem kramade du senast? - Syster
Vem pussade du senast? - hemlis
Roligaste personen du vet? - Astird min kära vän
En snygg kille? - Niall Horan
En snygg tjej? - Dakota Fanning
 
Vem träffade du senast & vart någonstans? - Förutom familjen för typ 10 min sen så de klassen i skolan
Ögonfärg? - bruna/gröna
Vem såg du senast? - the family
Har du någonsin förlorat en vän? - tyvärr ja
Vad åt du senast? - tunbrödrulle, mums
Vad drack du senast? - oboy<33333
En vacker person? - Merri
En snäll person? - Karin
En gullig person? - Rebecca
En jobbig person? - haha ja du.. systern min kan vara jobbig mellanåt
En konstig person? -  haha det vet jag icke
En med magrutor? - Liam Payne
När skrattade du senast och varför? - åt Linn tror jag...? kommer ej ihåg varför
När grät du senast och varför? - idag... greys anatomy (min drog för tillfället)
Vill du ha ditt ex tillbaka? - haha nej inte längre dude
 
En du saknar? - min vän, need her
Ditt humör just nu? - trött, taggad på helg
Hur många vänner har du på facebook? - ungefär 500 tror jag
Hur många av dem är tjejer & hur många killar? - för det mesta tjejer, tänker inte räkna om du trodde det
Har du skilda föräldrar?-nej 
Hur många syskon har du? - 1 underbar syster
Din favoritfärg? - svart.... om jag måste välja kulör så är det mörkblå
Nån du vill träffa? - NIALL
Äckligaste du vet? - att spy och blod i överflöd haha
Godaste godiset? - choklad och zooapor(hanna mobba inte..)
Godaste läsken? - cider!!
Har du någonsin brutit mot lagen? - ja, har väl alla?
Är du kär just nu? - ne

Kommentarer
Postat av: Linn

Älskar väl dig. Du är oxå jobbig.

2013-11-28 @ 23:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0