One Direction konserten

Runt fem på onsdagskvällen åkte jag, Sofie, Hanna och Alva mot arenan. Allt var helt kaos, det var smockat i tunnelbanan och vid kön in, jag var så mätt sen vi hade ätit så jag var typ helt borta... men när vi väl kom in i arenan så insåg jag hur nära vi var och att vi äntligen skulle få se dem! Så då taggade vi till och allt blev mycket roligare, och sen äntligen efter ett par timmars väntan med förband mm. så började äntligen konserten, och som förra gången så var den helt underbar! Nu satt vi lite bättre och fick bättre vy över det hela vilket för en fördel, och så var det såklart extra kul att dom var i Sverige och sa saker på svenska osv. hehe.
 
Den kvällen var i alla fall så himla bra, men tog slut för snabbt! När dom sjöng sista låten och man kände att det började gå mot sitt slut så insåg man att det kanske var sista gången man hade chansen att se dem... så i slutet sjöng vi halsarna av oss och försökte ta in varje sekund av allt så gott vi kunde!
Efter konsertens slut så åkte nästan hela vägen hem sjungandes med hur hesa halsar som helst(men det var det värt!) när vi kom hem så stannade vi på vägen och köpte Max för att lindra våra sorger lite... men det måste nog varit ett av de godaste snabbmålen jag ätit!
Jag bara älskade den kvällen och skulle göra nästan vad som helst för att få tillbaka den.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0