one direction 24/2 2013

På söndagskvällen var det 1D konserten som gällde, jag filmade mest där inne för det är roligare att ha på film men en del bilder blev det också.
Jag kan bara säga att den kvällen var en av de bästa i hela mitt liv, jag vill bara återuppleva den så himmmmmmla mycket. Killarna var jätteduktiga, det var så otroligt kul att bara stå där och hoppa runt som en galning och sjunga/skrika lungorna av sig haha. Jag tror ingen fattar hur underbart det var förutom jag och sofie (och alla andra där inne såklart). Ni som inte går på one direction missar något otroligt bra! mycket mycket kärlek på den kvällen!
 
kommer alltid minnas den här kvällen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0